محصولات چوبی

ساعت های چوبی Zitime

ساعت های چوبی zitime یکی از محصولات پرفروش گروه باچوب هستند. این ساعت ها در طرح ها و ابعاد مختلف و  با استفاده از بهترین متریال ( بهترین نوع چوب و موتور ساعت ) تولید می شوند. ساعت روستیک zitime که با استفاده از چوب طبیعی ساخته می شوند می توانند فضایی زیبا و طبیعی را به محیط کار و زندگی شما بدهند. 


تمامی ساعت های گروه ما شامل گارانتی موتور و قطعات می باشند تا در صورتی هر گونه مشکل در مدت گارانتی بدون هیچ هزینه ای کالای شما را دریافت، تعمیر و برای شما ارسال می کنیم .


شما می توانید به عنوان مدیر شرکت یا مجموعه با برند خود و طرح انتخابی خود ساعت های zitime را به مجموعه ما سفارش دهید تا یک کار خاص با لوگوی اختصاصی شما برای شما آماده کنیم .

تخته سرو های چوبی با چوب

تا حالا تجربه سرو غذا روی یه تیکه جادویی از چوب طبیعی را داشتید ؟ 

تخته سرو های باچوب با طرح و رنگ های مختلف با استفاده از انواع چوب های طبیعی جنگلی آماده می شوند تا یک تجربه خاص را برای شما و مهمانان شما به ارمغان بیاورند.

 

همه محصولات به خوبی برش و با استفاده از بهترین تجهیزات آماده می شوند سپس یک روغن مخصوص برای جلا و مراقبت از چوب به آن ها زده می شود تا در طول زمان هیچ اتفاقی برای آن ها پیش نیاید. 

قاب آینه های چوبی باچوب

قاب آینه های چوبی باچوب در اندازه ها و طرح های مختلف، از سایز های کوچک (قاب آیینه مخصوص آرایش و کیفی ) تا قاب آیینه های بزرگ دکوری خانگی ساخته می شوند.

نوع چسب و آیینه استفاده شده در این قاب آیینه ها به طوری است تا در طول زمان آیینه شما تار نشود و خیالتان راحت باشد که حالا حالا یه قاب آیینه خاص چوبی دارید که می تونید از نگاه کردن خودتان داخل آن لذت ببرید.

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *